با این گیاهان می توانید لاغر شوید


با این گیاهان می توانید لاغر شوید
مصرف آب کرفس، ماست کم چرب و آب کیوی نیز به لاغری کمک می کند.حسینی، متخصص طب سنتی، راههای لاغری را با استفاده از گیاهان و طب سنتی مطرح کرد و گفت: یکی از گیاهان موثر رای لاغری شوید است چون این گیاه به عنوان چربی سوز عمل می‌کند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. وی ادامه داد: مصرف فلفل قرمز در وعده های غذایی نیز یکی دیگر از راههای لاغری است چون یکی از طبیعی‌ترین گیاهان لاغری است.

این کارشناس گیاهان دارویی با اشاره به گیاه دارویی زیره اظهار داشت: به علت این که زیره، سوخت و ساز چربی را افزایش می‌دهد، باعث کاهش وزن می‌شود.وی با بیان اینکه بعضی از چای‌های گیاهی برای کاهش وزن وجود دارد، گفت: از چای گزنه و بابا آدم برای کاهش وزن استفاده می‌شود که در کتاب طب سنتی نیز آمده است.این کارشناس گیاهان دارویی در ادامه افزود: گزنه با تنظیم قند خون و بابا آدم با کاهش قند و تحریک ترشح صفرا باعث لاغری می‌شوند.

کشاورزی به استفاده از آب جعفری اشاره و تصریح کرد: برای کاهش وزن می‌توان مصرف کرد و هرچقدر برگ‌های تیره تر داشته باشد، بهتر است.کشاورزی به کرفس اشاره کرد و گفت: کرفس بر روی مراکز احساس گرسنگی در مغز عمل کرده و باعث مهار گرسنگی می‌شود ولی باید دقت کرد که کرفس با داروهای آرامبخش اثر هم افزایی دارد و نباید با هم مصرف شوند.

وی افزود: سرکه سیب نیز برای سوختن چربی و کاهش وزن بسیار موثر است.کشاورزی در پایان به چای سبز اشاره کرد و اظهار داشت: برای کاهش وزن به دلیل اثر روی چربی سوزی موثر است ولی باید این نکته را مد نظر داشت که مصرف بیش از اندازه باعث بی قراری، عصبانیت و بی خوابی می‌شود و در بیماران مبتلا به فشار چشمی منع مصرف داشته و مبتلایان به میگرن با احتیاط استفاده شود.

با این گیاهان می توانید لاغر شوید

این متخصص طب سنتی گفت: مصرف آب کرفس، ماست کم چرب و آب کیوی نیز به لاغری کمک می کند. کاهش میزان وعده غذایی در شب نیز به کاهش وزن کمک می‌کند اما نباید وعده شام حذف شود.عرق‌های گیاهی مثل عرق زیره و عرق شوید به علت خاصیت چربی سوزی باعث لاغر شدن می‌شوند، همچنین باید دقت کرد که عرق‌های گیاهان را نباید به تنهایی مصرف کرد و به میزان برابر با آب مخلوط شده و سپس استفاده کرد.

این متخصص طب سنتی مصرف گیاه گزنه را نیز موثر در لاغری دانست و گفت: مصرف این گیاه به صورت دم‌کرده و چای به لاغری کمک می کند. همچنین مصرف نعناع و دارچین نیز به کاهش اشتها و پیشگیری از تجمع چربی ها کمک می کند. حسینی افزود: نوشیدن آب نیز به میزان مناسب و بالا طی روز به لاغری کمک می کند. ترکیب هویج و جعفری نیز بین وعده های غذایی بهتر است مصرف شود چون چربی های زائد بدن را از بین می برد. وی افزود: زنجبیل نیز در کاهش وزن و افزایش میزان سوخت و ساز بدن موثر است به طوری که مصرف آن در ماست یا سالاد اشتها را کم می‌کند و باعث لاغری می شود


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 9 دی 1399 ] [ 18:36 ] [ هویار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر